UAB „Skuodo šiluma“ jau nuo šių metų kovo mėnesio ėmė teikti „Pay-Link“ paslaugą. Ji leidžia klientams ne tik patogiau, bet ir greičiau atsiskaityti už suteiktas paslaugas. Deja, kai kurie įmonės klientai iki šiol susiduria su sunkumais ir baimėmis ja naudotis. Palengvinant iššūkius šiame straipsnyje bus išsamiai aptarta kaip ši paslauga veikia ir kaip ja naudotis.
Kas yra „Pay-Link“ paslauga?
Nuo šiol kiekvienas UAB „Skuodo šiluma“ klientas sąskaita už paslaugas dabar gauna el. paštu, o ją gavęs gali apmokėti tiesiog paspaudęs nuorodą esančią el. laiške. Tai padarius lieka dar vos keletas paspaudimų ir sąskaita apmokėta. Tačiau įmonė suprasdama, jog šis būdas ne kiekvienam priimtinas, siūlo ir kitus variantus.
Atsispausdinus el. paštu atsiųsta sąskaitą ir nunešus į bet kokio prekybos centro ar „Perlas“ kasą itin paprastai atsiskaityti už suteiktas paslaugas galima ir jose. Taip pat UAB „Skuodo šiluma“ siūlo ir kitą variantą – tai atsiskaitymas prisijungus prie jų savitarnos svetainės.
Abejonės ir neaiškumai dėl apmokėjimo
Neretai klientai išsigąsta ar abejoja gautais pranešimais el. paštu ar SMS žinute, tačiau UAB „Skuodo šiluma“ patikina, jog jų oficialiais pranešimais galite pasitikėti. Tai sistema specialiai sukurta saugiai ir patogiai apmokėti sąskaitas išmaniuoju įrenginiu.
UAB „Skuodo šiluma“ pastebi, kad neretai nutinka taip, jog klientai pasimeta, kai gauna sąskaitas el. laišku ir tuo pačiu gauna SMS pranešimą dėl paruoštos sąskaitos už paslaugas. Įmonė nori nuraminti ir patikinti, kad tai nėra priminimas dėl skolos ar negauto apmokėjimo. Jei už paslaugas sumokėjote vienu iš aukščiau paminėtų būdų, galite nereaguoti į šį pranešimą. Tai UAB „Skuodo šiluma“ daro dėl galimybės atlikti mokėjimus tiems klientams, kurie nespėjo ar neturi galimybės apmokėti jau minėtais būdais.
UAB „Skuodo šiluma“ stengiasi dėl klientų patogumo ir tam pritaiko naujus sprendimus, kurie leis išpildyti siekį tapti viena iš šiuolaikiškiausių bendrovių Skuode.
Užsak. Nr. 031.