Kaskart įmonėms paskelbus, jog priima naujoves, kurios tiesiogiai paliečia klientą, atsiranda sumaištis. Neretai bijoma tam tikro tiesioginio poveikio, kuris priverstų asmenį staiga keisti įpročius. UAB „Skuodo šiluma“ priimdama sprendimą, kad atsisakys popierinių sąskaitų, pagalvojo apie visas klientų grupes. Tai ne tik įneš patogumo abiem pusėms, bet ir taupys gamtinius išteklius.
Kasmet vis daugiau įmonių, atsižvelgdamos į klimato kaitos padarinius, randa sprendimus, kaip įvairiose srityse, tapti tvaresniems. Nuo šių metų spalio 1 dienos prie jų prisijungs ir UAB „Skuodo šiluma“, kuri nusprendė atsisakyti klientams siunčiamų popierinių sąskaitų. „Tuo siekiama sumažinti sunaudojamo popieriaus kiekį, išlaidas bei tapti modernesniems dar vienu aspektu“, – teigia įmonės vadovas Tomas Jurgutis.
Dalį sąskaitų apmokėjimo pranešimų įmonė jau anksčiau siųsdavo elektroniniu paštu bei SMS žinute, o jas klientai galėdavo apmokėti internetu – įmonės savitarnos svetainėje. Deja, iki šiol dar buvo siunčiamos ir popierinės sąskaitos, tačiau įsigaliojus naujai tvarkai jos nebebus siunčiamos. Vietoje jų klientai galės rinktis kokiu būdu nori gauti sąskaitų apmokėjimo pranešimus.
Būdų, iš kurių bus galima rinktis, iš viso trys: SMS žinutė, elektroninis laiškas ir pranešimas į savitarnos sistemą. Tačiau T. Jurgutis pabrėžia, jog sklandžiam šios sistemos veikimui reikalingas ir klientų indėlis. „Jie turi pasirinkti būdą, kuriuo gaus pranešimus, informuoti apie tai UAB „Skuodo šiluma“ ir iki naujos tvarkos įsigaliojimo dienos įsitikinti, kad jų duomenys įmonės sistemoje tikrai atnaujinti“, – veiksmų eigą paaiškina jis.
Visa tai bus galima atlikti paskambinus telefonu +370 (440) 73380, parašius elektroninį laišką arba atvykus adresu Šatrijos g. 27, Skuodas. Šiais kontaktais bus teikiama ir informacija klientams apie naujovę. „Įmonė supranta, jog kiekvienas pokytis sukelia nežinomybės jausmą, kuris atlėgsta atsakius į iškilusius klausimus. Todėl UAB „Skuodo šiluma“ yra pasiruošusi pagelbėti klientams, kad ši naujovė sukeltų kaip įmanoma mažiau nepatogumų“, – atskleidžia įmonės vadovas.
Nors įmonė stengiasi modernizuoti sąskaitų apmokėjimo būdus, tačiau su šia naujove bus atsižvelgiama ir į nesinaudojančius elektronine bankininkyste. Jiems yra ruošiama „Kliento kortelės“ sistema, kuri leis nuskenavus išduotą kortelę sąskaitą apmokėti taip pat kaip ir anksčiau. Kortelėje bus nurodytas mokėtojo kodas bei brūkšninis kodas. Šios kortelės užsakymo paslaugą teiks įmonė UAB „Skuodo šiluma“. Ją gauti bus galima pateikus prašymą klientų aptarnavimo skyriuje.
Rugilė Mileriūtė, užsak. Nr. 038.